Gyengénlátóknak
       
                 
 Főoldal/Hírek 
       Kulcstémák 
   Tököl története 
       Önkormányzat 
  Ügyfélinformáció  
            E-ügyintézés 
 Adatvédelem/GDPR 
     Közérdekű adatok 
                   Térképek 
   Település-rendezés 
                Közösségek 
          Városfejlesztés 
  Közpénzek felhaszn. 
 2019 évi programok 
Tököli Tükör (újság) 
      Képek (galéria) 
       TDM szervezet 
    Hirdetmények 
  Közbeszerzés 
     Pályázatok 
      Választás 
Dunamédia 
               
          
       
     
   
  
 


BÖLCSŐDEI BEIRATKOZÁS A 2021/2022. NEVELÉSI-GPNDPZÁSI ÉVRE

A Városi Bölcsődébe 2021 szeptember 01.-2022 augusztus 31.-ig tartó nevelés-gondozási évre az alábbi időpontokban lehet beiratkozni:
2021. május 19 délelőtt 8-12 óráig és délután 13-16 óráig
2021. május 20 délelőtt 8-12 óráig és délután 13-16 óráig

Beiratkozás helyszíne: 2316 Tököl, Fő út 117. Polgármesteri Hivatal Házasságkötő terem

A felvételi jelentkezéshez szükséges:

• A gyermek TAJ kártyája, személyi igazolványa
• A gyermek születési anyakönyvi kivonata és lakcímkártyája
• Szülők személyi igazolványa és lakcímkártyája
• amennyiben kapnak rendszeres gyermekvédelmi kedvezményt, az erről szóló határozat
• három vagy több gyermek esetén Kormányhivatal igazolását a családi pótlék folyósításról és minden gyermek születési anyakönyvi kivonata
• tartós betegség vagy ételallergia esetén szakorvosi igazolás
• amennyiben a szülő egyedülálló, az ezt alátámasztó határozat
• mindkét szülő munkáltatói igazolása (határozott vagy határozatlan, mióta áll fent a munkaviszony, heti hány órában, felmondás alatt áll-e), ennek hiányában szándéknyilatkozat a leendő munkáltatótól a munkába állás pontos dátumának és a munkavégzés időtartamának megjelölésével
• amennyiben a gyermek sajátos nevelési igényű, akkor szakértői bizottság szakvéleménye

Kérem, hogy amennyiben lehetséges, a kért dokumentumokból az eredeti mellett egy másolatot is hozzanak magukkal a gördülékenyebb ügyintézés érdekében!

Felvételi körzet: Tököl Város Közigazgatási területe.